سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه مجادله به باطلش فراوان شود، کوری اش از حقیقت ماندگارشود . [امام علی علیه السلام]
خوش آمدید
 
 RSS |خانه |ارتباط با من| درباره من|پارسی بلاگ
»» جام جهانی2010




جام جهانی فوتبال ???? دوره نوزدهم جام جهانی فوتبال به شمار میرود و قرار است از ?? ژوئن، 21 خرداد 1389 تا ?? ژوئیه، 20 تیر 1389 در کشور آفریقای جنوبی برگزار شود.
این دوره نخستین بار است که جام جهانی در یک کشور عضو کنفدراسیون فوتبال آفریقا میزبانی میشود. این جام جهانی در آفریقای جنوبی برگزار میشود.چند سالی است که فدراسیون جهانی فوتبال میزبانان را دورهای از قاره انتخاب کرده و این دوره آخرین دوره است که میزبان دورهای انتخاب میشود.

آفریقا بر اساس سیاست چرخشی فیفا (که در اکتبر ???? کنار گذاشته شد) برای میزبانی جام ???? انتخاب شد. جنوبی افریقای جنوبی

شهر ورزشگاه

ژوهانسبورگ
ساکر سیتی (تجهیز شده)
???,???

کیپ تاون استادیوم گرین پوینت ??,???
دوربان ورزشگاه موسا مابیدا ??,???
ژوهانسبورگ ورزشگاه الیس پارک (تجهیز شده) ??,???
پرتوریا ورزشگاه لوفتوس ورسفلد (تجهیز شده) ??,???
پورت الیزابت ورزشگاه نلسون ماندلا بی (نوساز) ??,???
بلومفونتن ورزشگاه فری استیت (تجهیز شده) ??,???
نلسپرویت ورزشگاه امبومبلا (نوساز) ??,???
پولوکوین ورزشگاه پیتر موکابا ??,???
راستنبرگ ورزشگاه رویال بافوکنگ (تجهیز شده) ??,???

برنامه و تاریخ بازی ها

برگزاری بازی های گروه 1 جام جهانی 2010 از تاریخ 21 خرداد 1389 تا 1 تیر 1389 به طول میکشد

تیم های این گروه عبارتند از تیم میزبان، آفریقای جنوبی، مکزیک، اروگوئه و فرانسه.

قبلا در جام جهانی 2002 هم فرانسه و اروگئه با هم رقابت کردند که آن بازی 0-0 شد.

در جام جهانی 1966 لندن هم هر سه تیم فرانسه، مکزیک و اروگئه به همراه تیم میزبان آن دوره، انگلستان، در یک گروه قرار گرفتند که از آن گروه اروگوئه به همراه میزبان صعود کرد در آخرین ردهبندی جهانی فیفا، فرانسه در رتبه 7، مکزیک 15، اروگئه 19 و آفریقای جنوبی در رده 81ام قرار دارند. میانگین جایگاه گروه رده 31ام فیفا است و بدون محاسبه آفریقای جنوبی، رده گروه 14ام است. تیم اول این گروه مقابل تیم دوم گروه 2 و تیم دوم این گروه مقابل تیم اول گروه 2 قرار می گیرد.


????? ? گروه A ??????

آفریقای جنوبی
مکزیک
اروگوئه
فرانسه

????? ? گروه B ??????

آرژانتین
نیجریه
کره جنوبی
یونان

????? ? گروه C ??????

انگلستان
ایالات متحده آمریکا
پرچم الجزایر الجزایر
اسلوونی

????? ? گروه D ??????

آلمان
استرالیا
صربستان
غنا

????? ? گروه E ??????

هلند
دانمارک
ژاپن
کامرون

????? ? گروه F ??????


ایتالیا
پاراگوئه
نیوزیلند
اسلواکی

????? ? گروه G ??????

برزیل
کره شمالی
ساحل عاج
پرتغال

????? ? گروه H ??????

اسپانیا
سوئیس
هندوراس
شیلی

The 2010 FIFA World Cup will be the 19th FIFA World Cup, the premier international football tournament. It is scheduled to take place between 11 June and 11 July 2010 in South Africa. The 2010 FIFA World Cup will be the culmination of a qualification process that began in August 2007 and involved 204 of the 208 FIFA national teams. As such, it matches the 2008 Summer Olympics as the sports event with the most competing nations.

This will be the first time that the tournament has been hosted by an African nation, after South Africa beat Morocco and Egypt in an all-African bidding process. This decision left the Oceania Football Confederation as the only confederation yet to host the FIFA World Cup. Italy are the defending champions. The draw for the finals took place on 4 December 2009 in Cape Town.

Africa was chosen as the host for the 2010 World Cup as part of a new policy to rotate the event among football confederations (which was later abandoned in October 2007). Five African nations placed bids to host the 2010 World Cup:



































نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمد باقر حسنی ( یکشنبه 89/2/12 :: ساعت 2:56 عصر )

»» جهان فوتبال

یووه پس از ناامیدی از سپردن هدایت تیم به دست مارچلو لیپی به کلودیو رانیری روی آورده. بانوی پیر با رفتن دیدیه دشان بلافاصله به فکر استخدام مربی جدید افتاده است. از این رو رانیری بهترین گزینه آنها است. لیپی پیش از این اولین انتخاب یوونتوس برای مربیگری بود اما مربی قهرمان جام‌جهانی آلمان قصد ندارد تا پایان یافتن مشکلات آژانس فوتبال‌GEA‌  که پسرش دیوید هم قسمتی از آن است خود را با شغل مربیگری درگیر کند.مربی آرتزو،‌آنتونیو کونته نیز یکی از مربیانی است که شغلی در یووه به او پیشنهاد شد اما او این پیشنهاد را رد کرد و چیرو فرارا که در تیم جوانان مشغول به کار است علاقه‌ای به کار در تیم بزرگسالان یوونتوس ندارد.به این ترتیب یووه نیز برنامه‌هایش را تغییر داد و رانیری را هدف اصلی خود کرد اما به نظر می‌رسد یووه برای به دست آوردن او باید با منچسترسیتی که قصد جایگزین کردن رانیری با استیوارت پیرس را دارد، رقابت کند. رانیری نیز که قول قرارداد 50 میلیون پوندی را از مالک جدید منچسترسیتی گرفته هفته پیش گفته بود به دنبال یک معجزه جدید در لیگ برتر می‌گردد.‌با این حال یووه امیدوار است با دادن پیشنهادی چشم‌گیر گوی سبقت را از منچسترسیتی  برباید و رانیری را از آن خود کند.‌

یری آنری، ‌مهاجم فرانسوی آرسنال به شایعات مربوط به حضورش در بارسلونا یا اینتر پایان داد و تاکید کرد فصل آینده نیز همراه توپچی‌های لندن خواهد بود. او در کنفرانس خبری وقتی با سوِال خبرنگاران در مورد آینده‌اش رو‌به‌رو شد، گفت: من قبلاً بارها به چنین سوِالاتی جواب دادم و فکر می‌کنم شما می‌دانید جواب من چیست.آنری طی سالیان اخیر همواره یکی از منتقدان سرسخت آرسنال مبنی بر عدم خرید نام‌های بزرگ بوده ولی سیاست کلی آرسنال خرید بازیکنان گمنام است. در شرایطی که روزنامه‌های اسپانیایی مدعی شدند آنری مذاکرات اولیه را با سران بارسلونا انجام داده ولی آرسن ونگر تاکید کرد آنری هیچ کجا نمی‌رود. روزنامه‌های انگلیسی هم دیروز اعلام کردند که اینتر حاضر است برای کاپیتان آرسنال 15 میلیون پوند هزینه کند. آرسنال فصل قبل رتبه چهارم خود در لیگ برتر را تکرار کرد و در فینال جام اتحادیه نیز مغلوب چلسی شد و به نظر می‌رسد آنری 30 ساله برای کسب عناوین قهرمانی حساب چندانی نمی‌تواند روی این تیم باز کند. آنری که از مارس گذشته به دلیل ناراحتی شکم و عضله پا دور از میادین است، سخت تلاش میِ‌کند خود را برای آغاز فصل بعد آماده کند. او گفت: ‌به خوبی می‌دانم تا به حال چه کارهایی در آرسنال انجام داده‌ام و اکنون خیلی برایم مهم است که به سرعت خود را به مرز آمادگی کامل برسانم. من از آن دسته افرادی هستم که همیشه می‌گویم می‌توان بهتر از این بود و امیدوارم مسوِولان باشگاه با این گفته‌ها منطقی برخورد کنند. آنری برای مسایل تبلیغاتی خود فعلاً در سئول کره جنوبی به سر می‌برد.

نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمد باقر حسنی ( یکشنبه 86/3/13 :: ساعت 2:44 عصر )

»» یوونتوس به سری آ بر می گردد

بعداز حدود 2 ماه یک بار دیگه این بار برای چیزی مطلب مینویسم که هرگز در تاریخ یکصد ونه ساله یوونتوس وجود نداشته و آن هم بازی در سری ب ایتالیا یعنی دسته ای پایینتر از سطح اول فوتبال ایتالیا بازی میکنه که البته حضور در این مقطع هم نه به خاطر ناشایستگی یووه بلکه به خاطر مدیران سابق یووه و البته بیرحمی دادگاه های ایتالیا در مورد پرونده یوونتوس هست اما امروز در سری ب در شهر مدنا و در استادیوم نسبتآ تازه تاسیس و زیبای البرتو براگلیا بازی بازی خواهیم کرد استادیومی که شاید این بازی بزرگترین بازی تاریخ خودش هم هست و شاید هم این بازی هرگز در این استادیوم تکرار نشود اما به هر حال شهر 176300 نفری مدنا و استادیوم 23 هزار نفری این شهر که در شمال کشور ایتالیا قرار داره امروز میزبان این بازی خواهند بود بازی که در اون مدنایی ها محکوم به باخت هستند اونها باید سومین قربانی یوونتوس باشند تا یووه بتونه به هدف خودش یعنی بازگشت به سری آ هست برسه اما باید دید مردم با تعصب مدنا خواهند تونست در مقابل ساق طلایی های تورین دوام بیارند یا این که مغلوب پر افتخار ترین تیم ایتالیا خواهد شد بازی امروز در مدنا محکی جدی برای یووه خواهد بود چون این بازی در مقابل تیمی پر قدرت و همیشه مدعی انجام می شه که مدنا نام داره مدنا با 94 سال قدمت جزء قدیمی ترین تیم های ایتالیاست و در صورتی که یورو 2012 به ایتالیا برسه اونها 100 سالگی خودشون رو با اون مسابقات جشن خواهند گرفت و البته برای اونها بهتر خواهد بود که در سری آ این کار رو انجام بدند این تقریبآ همه چیزی بود که من از مدنا و سابقه اون ها می دونستم  در چند بازی هم که به صورت highlight از اونها دیدم بیشترین قدرت اونها در خانه حمایت تماشاگراشون هست که این تیم رو فوقالعاده تشویق می کنند و مردان یووه باید مواظب این هربه اونها باشند اما بد نیست صحبت های مربی تا این جا موفق یوونتوس رو هم بخونیم که در مورد این بازی گفته : مدنا یک تیم قویست من بازی های این تیم رو که فصل پیش در سری ب انجام داده بود رو دیدم و معتقدم ما برای برد این تیم باید به اونها به چشم تیمی شبیه به بارسلون نگاه کنیم چون نه ما قدرت سال قبل رو دارین که بردن اونها کاری آسان باشه و نه اونها تیمی ضعیف هستند که به راحتی شکست بخورند دشام در مورد کاپتان الکس میگه : امیدوارم شکست اونها با اومدن دل پیرو آسان تر بشه دل پیرو که از ناحیه ساق پای راست دچار التهاب هست احتمالآ برای این بازی یکی از مردان تورین خواهد بود دشام هم چنان امیدواره تا بتونه زبینا رو برای بازی در سری ب آماده کنه و بتونه از حضور او هم استفاده کنه  دشام در مورد بومسانگ هم میگه : او نیاز به زمان داره تا بتونه خودش رو با فوتبال ایتالیا وقف بده به نظر من بومسانگ بازیکنی در سطح یووه هست اما طول می کشه تا او اعتماد به نفس خودش رو برای موفق بودن بدست بیاره دشام امیدواره باشکست مدنا وضعیت بهتری رو در روزهای آینده رقم بزنه و بتونه به قول خودش مبنی بر بازگشت به سری ا عمل کنه سوت این بازی رو آقای پیری خواهد زد به امید بازکشت به .



نوشته های دیگران ()
نویسنده متن فوق: » محمد باقر حسنی ( یکشنبه 86/3/6 :: ساعت 3:35 عصر )

»» لیست کل یادداشت های این وبلاگ



bazigarane koreiiiii :D
inam modele mo koreii
روز پیروزی خون بر شمشیر
[عناوین آرشیوشده]